Problem med betalningar

Publicerad: 1/9, 2021

Som många av er har märkt, så har vi tyvärr haft fortsatta problem med våra system för betalningar även efter att vi ersatte den tidigare betalleverantören med nuvarande Swedbank Pay.

Kortabonnemang med automatisk förnyelse av premiummedlemskap har inte fungerat som det ska, och en del fakturor som betalts via bankgiro har inte bockats av som betalda (eller så har de markerats som strukna).

Vi beklagar detta strul, och vill meddela att vi nu jobbar med att införa Klarna som betallösning (tredje gången gillt, tror och hoppas vi!), och det borde kunna vara på plats inom cirka en månad.
Tills dess har vi valt att endast tillåta engångsbetalningar online via Swedbank Pay, för att förhindra ytterligare problem och frågetecken kring huruvida ens betalningar har mottagits eller ej.

Det ska dock understrykas att ingen har betalat för uteblivet premiummedlemskap, och ingen har fått eller kommer få några påminnelsefakturor om man har missat att betala! Premiummedlemskapet har förlängts eller aktiverats i samband med att man beställer det, oavsett om betalningen slutförts eller ej.

Vi hoppas att du som medlem kan ha överseende och tålamod med detta, och ser fram emot att snart kunna erbjuda ett flexibelt och fungerande system för betalningar!

Annons:

Annons: